rozmowa

jest sposób jeden i sprawdzony jak tylko widzisz że nr jest od telemarketera a poznać go można od razu wypowiadasz bezcenne słowa powitalne "biuro rachunkowe czym mogę służyć?" reakcja bezcenna gdy wypowiadasz te słowa i mija 4 sekunda natychmiast jest rozłączenie ponieważ system wykrywa że to firma lub instytucja i musi zerwać połączenie z automatu i dodaje nr do listy sprawdzającej i oddzwania po pewnym czasie z innego podobnego nr wypowiadasz to samo po którymś razie nr jest usuwany z bazy.Ja prosiłam zawsze o ponowne przedstawienie się i informację skąd ma mój numer telefonu z podaniem żródła. Nigdy nie usłyszałam konkretu i wtedy żądałam wykreślenie mojego numeru z listy, po czym mówiłam dziękuję i odkładałam słuchawkę. Od ponad roku mam spokój, cokolwiek zrobisz to się rozłącza i zadzwonią za miesiąc jak już zapomnisz. I co im zrobisz? Nic - mówią niewyraźnie żeby nie zapamiętać nazwy firmy i nic nie poradzisz. Kłamliwy artykuł - raz się ktoś rozłączył i już uważa gośc, że zna złoty środek...Wypowiadałem to "cudowne" zdanie 7 razy, kolejnym pracownikom, tej samej firmy. I co z tego? Kolejna osoba zadzwoniła...Kogo obchodzi Kowalski? Kto się będzie zajmował takimi "nieistotnymi" sprawami i ile to mnie będzie kosztować w sądzie? Politycy są powiązani z dużym biznesem, mają w tyłku zwykłych ludzi...Sprawę trzeba załatwić trochę inaczej. Firmy takie mają nasze nr telefonów od naszych operatorów. jakim cudem ? A no takim że podczas podpisywania umowy najprawdopodobniej przez telefon wyraziliśmy zgodę na : działania marketingowe poza siecią" I uprzejme proszenie żeby usunęli nasz nr z bazy niewiele da. Trzeba zadzwonić do operatora i wyłączyć te działania. Po kolejnym telefonie z takiej firmy informujemy grzecznie że nie wyraziliśmy chęci na otrzymywanie tego typu telefonów i wtedy wystarczy to jedno zdanie. " Jeżeli jeszcze raz do mnie ktoś zadzwoni to sprawę skieruję do odpowiednich służb a was oskarżę o nękanie". Skąd to wiem - z doświadczenia . Był taki okres że miałem 5 telefonów tygodniowo - odkąd zrobiłem tak jak napisałem nie mam żadnego --- minęło 1,5 roku. Dodałbym jeszcze,że w myśl Prawa Telekomunikacyjnego z grudnia 2016 roku telemarketer powinien mieć naszą zgodę ,aby do nas dzwonić z ofertą. Przypuszczam,że takiej zgody nie ma ,więc łamię Kodeks Karny art.190A paragraf 1 i 2 . Czy mam rację? Czy jakis prawnik mnie wyprowadzi z błędu. Mówię że nie skorzystam i że szkoda Pani (Pana) czasu. Po rozłączeniu zapisuję ten numer w telefonie i blokuję. Działa. Tyle, że ta sama firma ma kilka telefonów. Dzwoni drugi telefon na mój drugi telefon i po usłyszeniu mojego głosu mówi: przepraszam pomyłka.Po sugerowanej odpowiedzi czesto pada stwierdzenie "Pani/Pana numer został wylosowany i nie mamy mozliwosci usuniecia go za naszej bazy" Na szczęście smartfony maja mozliwosc blokowania polaczen z niechcianych numerow.szkoda nawet tych 10 zł na ich "wnioski" bo Z GÓRY ODPISUJĄ iż "nie dopatrzono się znamion naruszenia przepisów", mam kilka takich przykładów iż firma złamała ustawę o ochronie dancyh - udowodnione ostatecznie (ciekawe co na to GIODO), a GIODO przy zgłoszeniu na początku i tak swoje BAJKI że "nie ma przestępstwa" itd. Teraz co .... powie że było jednak ?!?! Chyba im to wyślę by zobaczyć ich miny W końcu po drugiej stronie telefonu też siedzi człowiek, prawdopodobnie za najniższą krajową i na umowie o dzieło, i tak samo ma dość tych telefonów jak i my. " Tak? To po co tam siedzi. Niech poszuka innej pracy. Dzwoni mi taki od rana na prywatny telefon, przeszkadza i zawraca .... jakimiś garami i mam uważać, że on taki biedny nie wie co robi? A ci co naciągają na różne umowy? Co, nie wiedzą, że to jest naciąganie? Ja mam dla nich albo sekretarkę i odbieram tylko telefony z numerów, które znam, albo, czasem, odbieram, uprzedzam, że rozmowa jest nagrywana i oni będą musieli zapłacić mi 20 zl za każdą minutę rozmowy. Od razu jest rozłączona rozmowa.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

stabilne

nadzór

salon