pierwotnie

Kominek na scianie gdzie byl pierowtnie znacznie zaweza ciag miedzy jadalnia a salonem. Sztucznie dzieli te pomieszczenia, choc oczywiscie jest kozystniejszy pod wzgledem rozprowadzenia ciepla itp itd... No ale u nas bedzie w narozniku chodzilo mi pierwotnie o to czy oraz jak moge wykozystac kanal wentylacyjny w ksztaltce ktorej widok jest wyzej przy zalozenie ze ksztaltki wstawie w samym narozniku, a przed nimi dam kominek i z przednia scianka kominka zlicuje sciane od posadzki az po strop. Czyli jesli spojrzec na rzut parteru bede mial symetrycznie sciete narozniki salonu, po jednej stronie scianka umozliwiajaca wejscie do malego pokoju na dole, a po drugiej scianka w ktorej bedzie osadzony kominek, w narozniku tym czasem (tej zamknietej scianka przestrzeni komin systemowy z kanalem wentylacyjnym).trzemionka poprzekrecam na nastepnych koszak ktore bede wiazal. tak dla zasady, choc przy takim zagieciu jak mam kierownik mi to klepnal i moglo by byc tak samo na wszytskich. My niestety budować będziemy na odległość. Mieszkamy w UK.Czasem planujemy wpadać na inspekcję.Musimy zaufać naszemu architektowi, który bedzie KB. Wykończeniówkę będzie robił mąż. Pytałam o ceny bo projekt jest na ukończeniu i staramy się szacunkowo coś określić. Domek nam się właśnie powiększył o dodatkowe 20m piwnicy. Skarpa.My już też nogami przebieramy, czekamy na PnB ale nasiona też czekają Ostatnio nawet już wrysowałem dom z ogrodem w Google Earth, dla zainteresowanych z minimalnymi umiejętnościami technicznymi robi się to w programie: Google SketchUp 6. Super zabawa dla niemogących się doczekać Bardzo ładny dom wybraliście. Mam sentyment do dachów dwuspadowych. Mój też dwuspadowy, ale przyczółkowy, z takimi "spódniczkami' dookoła domu. Fajnie, że nie zrezygnowaliście z kominka, a w takim dużym salonie to ozdoba. Będę podgladać. na narozniki i wszelkie polaczenia mam 60 metrowych kawalkow preta zebrowanego fi12 do pozaginania. Czyli zakladki na kazdy z bokow wyjda po 50 cm, a wiec jeszcze po jednym strzemionie musze podokladac przy laczeniu poszczegolnych koszy ze soba juz ciśnieniowe czyszczenie kanalizacji w wykopie. Na obecna chwile mam pierwsze strzemie 60cm od konca preta i potem rozstaw co 40cm (w projekcie niby co 50 zaplanowano, ale uznalismy ze ciut zagescimy bo te 50cm to zbyt zadko wg mojego kierownika). W zasadzie mysle ze jak juz przyjdzie na niego czas to znajdzie sie i rozwiazanie, tymczasem trzeba wymurowac stan "0" zamiast zaprzatac sobie glowe kominkiem,

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

stabilne

nadzór

salon